Lancia onthult meer over zijn toekomststrategie

11mnd geleden | Maxime Pasture

Lancia is de automotive partner van de Metaverse Fashion Week die op 28 maart van start is gegaan. Een ideale gelegenheid voor het Italiaanse merk om wat meer informatie te onthullen over het tijdschema voor haar wedergeboorte...

Lancia betreedt de Metaverse door deel te nemen aan de Metaverse Fashion Week 2023, het wereldwijde virtuele evenement gewijd aan de wereld van de mode dat loopt van 28 tot en met 31 maart. Zodra deelnemers hun eigen virtuele avatar hebben aangemaakt om de Metaverse te betreden, krijgen ze toegang tot de virtuele showroom van het merk. Binnen prijken er twee voertuigen: een Lancia Ypsilon en een tweede, overdekt voertuig, waaronder een conceptcar schuilt die geheimzinnig blijft tot de presentatie op 15 april.

 Tot begin 2024

De nieuwe merkidentiteit van Lancia is nu al te bewonderen in de Milanese showroom in de Via Gattamelata. De prioriteit van Lancia ligt bij Italië, waar tegen het einde van dit jaar de helft van het verdelernetwerk bij betrokken wordt. In de eerste helft van 2024 zal het hele Italiaanse netwerk operationeel zijn met de lancering van de nieuwe Ypsilon.

Buiten Italië zal de uitrol van Lancia's nieuwe identiteit in het eerste kwartaal van 2024 beginnen en medio 2024 voltooid zijn, met ongeveer zeventig verkooppunten in zeventig grote Europese steden. Het merk claimt premium te zijn met een geselecteerd aantal dealers dat een hoog kwaliteitsniveau wil bieden, zowel online als offline.

Het laatste autonieuws

Vidéo


Gelieve marketing cookies te aanvaarden om video's te bekijken

Open voorkeuren

Aanmelden nieuwsbrief

Vergeet je niet in te schrijven op de nieuwsbrief

Ik schrijf me in