De Hyundai Ioniq 5N wordt erkend als een zeer prestatiegerichte elektrische auto boordevol leuke ideeën. Zozeer zelfs dat het de interesse lijkt te wekken van een ultrasportieve fabrikant die momenteel aan zijn eigen elektrische model werkt.
Na maandenlang plagen heeft Hyundai zojuist zijn nieuwe elektrische vlaggenschip onthuld. De Ioniq 9 is een imposante maar elegante SUV die begin 2025 op de markt komt.
Een paar dagen voor de dubbele wereldpremière op de autosalons van Los Angeles en Guangzhou (China) heeft Hyundai beelden vrijgegeven van een concept voor een nieuw model op waterstof.
Kort na de lancering van de Inster heeft Hyundai al de komst van een avontuurlijke versie aangekondigd, ontworpen voor avonturen ... op zijn eigen maat.
De Zuid-Koreaanse fabrikant heeft grote ambities en wil met deze machine de strijd aangaan met twee prestigieuze Italiaanse merken. Eén belangrijk detail: hij zal niet op de openbare weg rijden.
Een wiel is natuurlijk altijd rond, maar dat betekent niet dat de vorm niet kan variëren. Hyundai heeft op deze technologie een patent aangevraagd, wat niet alleen de elektrische actieradius ten goede komt.
Tijdens een evenement voor CEO's en investeerders presenteerde Hyundai zijn strategisch plan voor de toekomst. En een welbepaalde PowerPoint-pagina, bracht fantastisch nieuws.
De categorie van betaalbare elektrische auto's staat nog maar in de startblokken. Hyundai, dat eerst de wereld veroverde op basis van betaalbaarheid, draagt alvast zijn steentje bij met de Inster.
In navolging van Citroën, Renault, Leapmotor en BYD stapt de Koreaanse autofabrikant Hyundai in de ontluikende markt van betaalbare elektrische stadswagens. Maak kennis met de nieuwe Inster.