Ferrari gaat in zee met Amazon

2j geleden | Nicolas Morlet

Ferrari en Amazon kondigen een partnership aan. Niet dat de beroemde Italiaanse sportwagenfabrikant van plan is zijn raspaardjes op het beroemde e-commerceplatform van de onlinewinkel te koop te zetten. De overeenkomst heeft betrekking op de Web Services van de Amerikaanse reus.

 

Meer bepaald gaat het om de online cloudopslag en de diensten voor machine learning die Maranello interesseren. Dit partnerschap zal Ferrari in staat stellen "om het tempo van innovatie te versnellen in haar hele organisatie, inclusief de autoafdeling, GT-competities, de Ferrari Challenge en het Formule 1-team".

Alle takken van het Italiaanse bedrijf zijn betrokken partij, dus ook de beroemde Scuderia, ofwel het Formule 1-team. Dit laatste zal o.a. zijn online aanwezigheid bij zijn fans kunnen vergroten en versterken. De oplettenden onder ons hebben dit weekend tijdens de Grand Prix van Frankrijk het logo van Amazon Web Services (AWS) gezien op de neus van de eenzitters en de overalls van de coureurs.

 

Het laatste autonieuws

Vidéo


Gelieve marketing cookies te aanvaarden om video's te bekijken

Open voorkeuren

Aanmelden nieuwsbrief

Vergeet je niet in te schrijven op de nieuwsbrief

Ik schrijf me in