Porsche 911
911 Targa 4 GTS224.911 EUR | 3.880 km
Matching numbers Wagen geïmporteerd uit Frankrijk Wagen volledig gerestaureerd in 2008 en heeft sindsdien ongeveer 25.000 km gelopen. Naast de grote ontwikkeling waarbij de wielbasis van de 911 in het modeljaar 1969 werd verlengd, waren er de gelamineerde voorruit, de verwarmde achterruit en het nieuwe verwarmingssysteem. De S-versie werd uitgerust met mechanische Bosch brandstofinspuiting, wat hem een extra 10 pk opleverde. 10 pk opleverde. Hij ontwikkelt nu 170 pk bij 6.800 t/min en 18,5 Mkg bij 5.500 t/min. (een volumeverhouding van 9,9:1). De prestaties zijn iets verbeterd, met een topsnelheid van 225 km/u. De andere belangrijke belangrijke ontwikkeling in augustus 1968 (B-serie, modeljaar 1969) betrof de wielbasis van alle Porsche 911`s en Porsche 912`s met 57 mm verlengd om het rijgedrag van de auto beter in balans te brengen. die te overstuurd werd geacht ... De Fuchs velgen werden vervangen door 6×15 en de voorspatborden werden iets verbreed om een extra olieradiator aan de rechterkant te kunnen plaatsen. radiator aan de rechterkant. Het 911S-logo op de motorkap is goudkleurig en er zijn twee kleine en twee kleine 35 Ah-accu`s werden gemonteerd in de bakken aan de voorkant van de auto. Dit model was de laatste evolutie van de 2.0S voor de overgang naar de 2.2S. Het werd alleen geproduceerd in modeljaar 1969 (1.492 exemplaren in coupévorm) en op dit model is de optie van geel die alleen verkrijgbaar waren op de Franse markt.
Matching numbers Wagen geïmporteerd uit Frankrijk Wagen volledig gerestaureerd in 2008 en heeft sindsdien ongeveer 25.000 km gelopen. Naast de grote ontwikkeling waarbij de wielbasis van de 911 in het modeljaar 1969 werd verlengd, waren er de gelamineerde voorruit, de verwarmde achterruit en het nieuwe verwarmingssysteem. De S-versie werd uitgerust met mechanische Bosch brandstofinspuiting, wat hem een extra 10 pk opleverde. 10 pk opleverde. Hij ontwikkelt nu 170 pk bij 6.800 t/min en 18,5 Mkg bij 5.500 t/min. (een volumeverhouding van 9,9:1). De prestaties zijn iets verbeterd, met een topsnelheid van 225 km/u. De andere belangrijke belangrijke ontwikkeling in augustus 1968 (B-serie, modeljaar 1969) betrof de wielbasis van alle Porsche 911`s en Porsche 912`s met 57 mm verlengd om het rijgedrag van de auto beter in balans te brengen. die te overstuurd werd geacht ... De Fuchs velgen werden vervangen door 6×15 en de voorspatborden werden iets verbreed om een extra olieradiator aan de rechterkant te kunnen plaatsen. radiator aan de rechterkant. Het 911S-logo op de motorkap is goudkleurig en er zijn twee kleine en twee kleine 35 Ah-accu`s werden gemonteerd in de bakken aan de voorkant van de auto. Dit model was de laatste evolutie van de 2.0S voor de overgang naar de 2.2S. Het werd alleen geproduceerd in modeljaar 1969 (1.492 exemplaren in coupévorm) en op dit model is de optie van geel die alleen verkrijgbaar waren op de Franse markt.